26 de nov. 2008

Falsa amenaça de bomba al Mercadona d'Amposta

Ahir (25/11/2008) a mitja tarda es va anunciar una amenaça de bomba al Mercadona d'Amposta. Finalment, per sort, va resultar una falsa alarma.

Els clients i treballadors del supermercat van ser desallotjats, així com els veïns (només alguns) dels habitatges propers. Es van desplaçar diverses dotacions dels Mossos d'Esquadra, Policia Local i ambulàncies.

Comentari: Dic que van "només alguns" veïns van ser avisats i desallotjats dels seus llocs de treball i/o de les seves vivendes, perquè jo mateix que treballo a sobre mateix de l'aparcament del supermercat no vaig assabentar-me dels fets. Suposo que els responsables van detectar que era una falsa alarma i van creure que no era necessari mobilitzar a tot el veïnat. Jo vaig assabentar-me quan cap a les 20 h. em va trucar un conegut per preguntar "com estava la cosa" i em vagi quedar sorprès perquè tinc el Mercadona a només 1 metre de distància (el tinc al pis de sota) i no sabia res de res. Per sort va quedar tot en una falsa alarma, segurament una bretolada.